Latest post of the previous page:
Salut Gigi,NU V-AM PARASIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Am intrat in probe serioase cu Stirlingul mare cu doi cilindri si am niste vicii ascunse in materalul cilindrului de refulare (fisuri din laminare) si aveam scapari de presiune si pana nu i-am dat de cap nu am avut somn si nici liniste( ce sa faci ,la varsta asta marea iubire vine din tehnica).
- Se pot folosi camasi si cilindri de Dacie,
-agentul de racire este apa sau aerul care raceste partea rece a cilindrului de refulare,
-Heliul se foloseste ca gaz de lucru,
-partea calda a cilindrului de refulare poate fi facuta si in sistemul multi tevi (sistemul Philips dar este prea costisitoare) si uzual de amatori se foloseste sistemul cilindric asa cum l-am prezenta Am cateva zile libere si voi face un filmulet unde voi explica mai in detaliu principiul de functionare a acestui tip de motor.
Totusi o intalnire n-ar strica,pentru a lamuri o serie de aspecte neintelese sau intelese gresit.Acest tip de motor pare simplu la prima vedere si poate fi construit de catre amatori dar are o serie de hachite care trebuiesc explicate si aratate pe viu.Asi fi foarte bucuros sa dau mai departe cei 5 ani de munca si experienta unor oameni dornici de noutati.Cand pui mana pe un motor Striling si il vezi functionand pe viu face cat doi ani de facultate!!!!!!!!!!!!!!!!
Cu respect Pall A.